onsdag 9 november 2011

i know there's a sunshine behind this rain, close my eyes and i can see a better day



Har suttit i skolan sen klockan 8, usch va segt. har ju sovit borta inatt så då blev det att åka in så tidigt hehe.
men börjar vid 09:50 på nova, med eva. tror faktiskt att jag har henne hela dagen, uääh.
tänkte bara skriva att efter skolan bär det av till nässjö för att lämna in min skitmobil på lagning, hoppas idioterna gör ngt nu eller att jag får en ny tele. är fan värd det.
kom på att jag måste träffa johanna också så jag kan få mitt skal. annars kan jag ju inte lämna in den.............. åhh.
saknar alle också!
jobbigt detta.
men funderar på att dra ut och kolla om det är ngra roliga personer ute i tennishallen, höhö.
är blond nu också, bild kommer när jag är hemma ! ;D yeah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar